Varșovia, Polonia, 1934 – Paris, 1978; din 1967 se stabilește în Franța)
Activitate profesională:
1973 – participă la Congresul de artă conceptuală, Bruxelles;
1974 – conferinţă la Facultatea de Filozofie şi Litere a Universităţii Catolice din Louvain, Belgia;
1977 – conferinţă la Galeria Ghislain Mollet-Vieville, Paris, cu titlul „Établir le desordre” când invită publicul să părăsească sala.
în 1966 devine Membru al Uniunii Artiștilor Plastici din România
Expoziții personale:
din 1973 – expune la Paris, Bruxelles, Liège, Gand, Anvers, Roma, Milano, Genova, Bari, Brescia, Torino, Napoli, Londra, Berlin, Düsseldorf și New York.
1988 – Galeria des Beaux-Arts (cu Kopke şi Palermo), Bruxelles [cat.];
1989 – New York, P.S.1 Museum;
1992 – Paris, Musée d’Art Moderne de la Ville [cat.];
– Baden-Baden;
2007 – Baden-Baden, Staatliche Kunsthalle, Peinture sans fin [cat.];
2008 – Muzeul Naţional de Artă Contemporană (Simpozion In and Out of the Territory), Bucureşti.
Expoziții de grup:
1978 – Matisse en de Hedendaagse Franse Kunst, Gand, Belgia;
– Tendances de l’ Art en France 1968-1978, Musée d’ Art Moderne de la Ville de Paris, Franța;
– Focus ’78, Centre Culturel du Marais, Paris, Franța;
1979 – Omtrent Kunstenaars, Cultureel Centrum, Waregem, Belgia;
– Antwerpen (Palais des Beaux-Arts) / Charleroi, Biennale de la Critique, Belgia;
1983 – Art en France 1960 – 1980, Coutances, Franța;
1987 – Cădere, Köpcke, Palermo, Galerie des Beaux-Arts, Bruxelles, Belgia;
1989 – Das Spiel des Unsagbaren, Wiener Secessión, Viena, Austria;
– L’ Art conceptuel, une perspective, Musée d’ Art Moderne de la Ville de Paris, Franța;
– Le Jeu de l’ Indicible, Palais des Beaux-Arts, Bruxelles, Belgia;
1991 – Une Scène Parisienne 1968-1972, Université Rennes 2, Rennes;
1992 – Yvon Lambert collectionne, Villeneuve d’ Asq;
– Manifeste, Centre Georges Pompidou, Musée National d’ Art Moderne, Paris, Franța.
Muzee:
– Tate Modern, Londra, Marea Britanie;
– The Museum of Modern Art, New York, SUA;
– Musée National d’Art Moderne, Paris, Franța.
Scrieri ale artistului:
1970 – Boy with Stick, Semiotext(e), vol. III, nr. 2, Columbia University, New York, SUA;
1973 – Opus International (Paris), nr. 43, nov. 1973;
– Studio International (Londra), nr. 961, dec. 1973;
1974 – – +- 0 (Bruxelles), nr. 4, apr. 1974;
– Flash Art (Milano), nr. 44-45, apr. 1974;
1977 – Présentation d’ un travail / Utilisation d’ un travail, Hossman, Hamburg/MTL, 1977;
– Domus (Milano), nr. 573, august 1977;
– Saman, nr. 11, nov. – dec. 1977;
1980 – NDRL (Paris), nr. 5-6, 1980;
1982 – Histoire d’ un Travail, Gent, Herbert-Gewad, 1982.
Bibliografie:
Bénézit, E., Dictionnaire critique et documentaire des peintres, sculpteurs, dessinateurs et graveures, Tomes I – VIII, Librairie Grüd, Paris, ediția a III-a, 1966.
Fundația Culturală META, Un secol de sculptură românească. Dicționar A – D, Colecția SINTEZE, Editura META, 2001, pp. 106 – 110.
Vlasiu, Ioana (coord.), Dicționarul sculptorilor din România. Secolele XIX-XX, vol. I, lit. A-G, Editura Academiei Române, București, 2011, pp. 113 – 114.
Lauf, C., Marcelis, B., Criqui, J. P., Andrei Cădere, The Institute for Contemporary Art, P.S. 1 Museum, New York şi Musée d’ Art Moderne de la Ville de Paris, pp. 180.
Titu, Alexandra, Experiment în arta românească contemporană după 1960/Experiment in Romanian Art since 1960, catalog, Centrul Soros pentru Artă Contemporană, București, 1997.
Agalidi, în „Observatorul cultural”, nr. 402, dec. 2007.
Pamfil, în „Arta”, nr. 1 . 2, 1993.
Wulfen, T., Kunstforum International, nr. 125/1994, p.76.